Přetlakové větrání a měření částic PM2.5 PM10

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Srpen 27 22:00:04 CEST 2022

Dobrý večer,

nemáte někdo zkušenosti s vytvořením mírného přetlaku v bytě pro zamezení
nasávání pachů od sousedů? Bydlím na vesnici a jak teď všichni šetří, tak
topí i přes léto v kotlích, aby ohřáli vodu. Letošní topné sezóny se děsím,
už teď soused pálí kde co a rád bych byl připraven. O dohodu jsem se
pokoušel, ale jediným výsledkem je to, že začal topit v noci nebo to ještě
víc duší a o to to smrdí delší dobu :-(.

Venku mám čidlo PM2.5 a PM10 a kouř to krásně detekuje. Tak by mi stačilo
přetlak pouštět jen v případě potřeby. Ale kde vzít čistý vzduch?

Díky,

Honza Půhoný