Re: OT: nastavení Windows pro instalaci programů

Sobota Srpen 27 15:06:37 CEST 2022

Na to ruční nastavení už jsem se dostal taky. Jenže zrovna python2.7 má
dva exe soubory, python27 a pythonw27 a nevím, který do toho dát. Takže
jestli mi to tyhle volby ukáže, to dělá instalátor a né nastavení windows?