Re: OT: nastavení Windows pro instalaci programů

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Srpen 27 13:22:38 CEST 2022

Vhodná slovíčka pro hledání jsou "Environment Variables" a pak něco jako
windows 10 nebo tak.

Namátkou tato stránka ukazuje metodu, jak se dostat k proměnné PATH:

https://www.thewindowsclub.com/how-to-add-edit-a-path-variable-in-windows

Ten instalátor neznám, proto jen generická odpověď.