Re: topologie solárního měniče

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 22:02:35 CEST 2022

Ano, s tím souhlasím! mám už u tchána rozjetý ten ohřev přímo z FV bez
jakékoliv konverze.
Spirála je 2kW, FW 1,8kW a bohužel se stalo, že spirála to nepřežila. Ve
špičce to asi dává větší výkon a u toho provedení bojleru ( OKCE 80 ) , kde
je spirála na suchu v trubce
se neochladí  a přetrhne se.  Bude se tam muset dobastlit nějaká regulace...
Momentálně je tam původní termostat, který je zapojený tak, že zkratuje FV
v momentě, kdy je natopeno.
Je to po vzoru toho továrního výrobku z Dražic. Nehoří oblouk při spínání,
rozpínání , termostat to dává v pohodě.
Je tam ještě jeden v sérii jako pojišťovací a další ten originální
pojišťovací.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>

čt 25. 8. 2022 v 21:19 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>