Re: topologie solárního měniče

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 25 21:19:01 CEST 2022

No tak pod tohle se taky podepíšu.... Vidím to v grafu, když je fakt
blbý počasí, tak 10kWp je schopný dávat třeba jen 300W....
Já to tvrdím pořád, že největší návratnost je u těch co používájí
elektrický bojler, tak jeho ohřev v létě a v dobrých slunečních
podmínkách nahradit elektrikou z FV, cena návratnost je naprosto
bezkonkurenční.....

Zdeněk Aster