OT Samodegradujuce pole

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Srpen 25 21:58:09 CEST 2022

To je v pořádku, klíčové slovo byl ten příklad na autorange časové osy.
Já mám prostě tendenci postupovat od konkrétního k abstraktnímu, ani
učebnice matematiky typu Zahradník-Motl nechápu. Ale když k tomu dají
příklad, tak jsem obvykle hned doma.

Pozn.
Zahradník není ten zdejší, je to profesor na matfyzu a Luboš Motl je
údajně prototypem Sheldona Coopera v seriálu Teorie velkého třesku.

Mrazík