Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 18:46:28 CEST 2022

Ale já jsem pochopil význam té hlášky ... chtěl jsem rejpnout právě
kvuli té myšlence , že
nějakých pár drobných od nějakého nevýznamného zákazníka je o ničem.
Takhle se dnes přemýšlí? Myslel jsem že takových zákazníků je tisíce a
smysl to má právě v tom, že není jen jeden takový...¨
Nebo je ta vize do budoucnosti ve stylu s***e na ty socky nás bude krmit
stát předraženými službami?

Já osobně s cenami nemám žádný problém. Klidně si za službu připlatím. Ale
ta služba  musí být adekvátní dnešní době.
Já nechci žít na poště, nechci tam trávit drahocenný čas, rád si zaplatím,
když to bude odsejpat, nebo když mi doručí zásilky v době kdy jsem doma,
t.j. po 16 hod.
Když mi to vozí v době kdy běžný člověk pracuje je úplně k ničemu.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>