Ochrana IO-pinov

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 16:20:11 CEST 2022

Zdravím, kdysi jsme to dělali pro pomalé signály podobně jako je to ve
schematu pračky. Pokud lze dát do série rozumně velký odpor a následně
signál zatlouct kondikem, úplně to stačilo i na 4kV bursty. Samozřejmě musí
mít vstup procesoru ochranné diody:

[image: image.png]
max takto pokud interní ochranné diody nejsou:
[image: image.png]
pro rychlé nebo výkonové signály už na to chce samozřejmě jít jinak
Libor