Ochrana IO-pinov

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 25 15:24:05 CEST 2022

[preposielam]

---

Ahojte,

velmi pekne dakujem za tu schemu. Jeden pohlad do schemy a hned mi bolo
jasne, co chyba na obrazku v mojej knihe... Zial neviem, ktore vydanie
knihy, a, ktora revizia je aktualne v mojej kniznici. V kazdom pripade som
si spomenul, co chyba a to je to hlavne.

Dakujem aj za poznamku o kapacite TVS, v datasheete som si vsimol, ze ju
nejako moc zdoraznili, takze to bude asi problem alebo featura. V kazdom
pripade mam zase nad cim rozmyslat a co skusat. Alebo sa mozno konecne
naucim v KiCADe aj simulacie a z teorie Fourierov integral. V kazdom
pripade je jedna poziadavka "low capacitance" a to je asi momentalne
problem pri vybere z dostupneho sortimentu. Este si pozriem kapacity
Zeneriek a podla toho sa rozhodnem, co dalej. Na plosaku je sot323 a
smd0805 priblizne rovnake, takze ista variabilita pri skusani je k
dispozicii.

A.