Re: OT Re: Aliexpress - doručování - Návštěva lokálního depa ČP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Srpen 25 13:05:07 CEST 2022

> To je ovšem problém podniku Česká pošta, že si udělal tak dementní
> strukturu, na kterou nemá peníze. Nikdo jiný za to nemůže.

Vy mate nejake informace o strukture Ceske posty? Evidentne ne.

> Podle evropského práva jde o veřejnou podporu. Tudíž se to musí jako
> veřejná podpora schválit.

Nemyslite, ze to tedy melo byt schvaleno predem? Kdo za to muze? Posta?

> Mně se moc líbí, jak divergují vyjádření České pošty:
> - Omezujeme služby, protože stát za ně neplatí.
> - My jsme ty peníze utratili ještě než nám je stát zaplatil.
>
> Tak buď jste omezili služby nebo je stále držíte na úvěr. Ve skutečnosti
> jste služby omezili, i tak jeli na dluh a od pošty jste odradili další
> kvantum zákazníků.

Sluzby se samozrejme omezily...stat nezaplatil 5 let a nikdo nevedel jak
dlouho to bude trvat... O uveru se rozhodlo az pozdeji na zaklade
rozhodnuti GR, ktery mimochodem prisel az v prubehu tohodle problemu a
mimochodem uz je zase ve fazi propousteni.

> Můžete mi prosím vaši větu "sezral do tehle doby 5mld Kc"? Jedete na 5
> mld. úvěr nebo náklady na úvěr činí 5 mld.?

Naklady na vyrovnani dluhu jsou 5mld....kolik z toho je obsluha a kolik
bylo cerpano presne nevim.

> My obce, když děláme na dotaci větší akci, tak si taky bereme
> překlenovací úvěr. Naše obec spustila stavbu, která měla být původně z
> 83 % dotována ex ante (předem), po zvýšení cen stavebních prací klesla
> dotace někam k 70 %, pak přišlo rozpočtové provizorium, stavba je půl
> roku hotová a kromě malé zálohy (asi 17 % ceny) jsme to celé táhli ze
> svého. Kdybychom na to neměli, jeli bychom z úvěru. Prostě to tak je,
> smiřte se s tím. To není nářek, to je jejn popis reality.

Jasne a predpokladam, ze rozpocet od statu vam chodi pravidelne...nemate
treba 5 let vypadek... :-)

Mimochodem nikdo vam treba nenaridil provozovat Zasilkovnu, ktera jak
sam pisete se vam nerentuje i kdyz uz tam defacto mate provozovnu....tak
ji zkuste tech pet let provozovat. Mozna vam ji pak nekdo zaplati.

> příjemnější. Pošta tak postupně přijde i o poslední služby, které přes
> ni čerpáme. Mimochodem, letos jsme na poštovném zaplatili celých 1562,42
> Kč, před pěti lety při nižších cenách to bylo touto dobou 3x tolik. Z
> toho prostě nevyžijete, když úřady jsou jedny z posledních, kdo ještě
> masivně služby pošty využívá.

4.500Kc za rok.....no tak tomu rikam vejvar...za to natankujete 100l nafty?

RV