Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Srpen 25 11:43:57 CEST 2022

Jsem starosta a uvažoval jsem o zajištění služby výdeje zásilek, tak
jsem se pídil. Měl jsem představu, že vydávat budeme navečeru, pro malou
vesnici, kde všichni jezdí někam do práce, nemá jiný systém přínos. Malé
město máme 3 km daleko, ale tam jsou jiné problémy - zásilkovna
12:00-16:00, PPL 8:00-15:30, GLS podobně. Po čtvrté hodině odpolední
akorát pošta 2 dny v týdnu.

Nemáme stálý administrativní aparát, já jsem spíš v terénu než v kanclu,
takže bych musel zajistit někoho, kdo se o to bude starat. I když máme
pochopitelně počítač, internet atd., museli bychom sestěhovat kancelář o
patro níž na výdejnu, dovybavit HW - čtečka/mobil, proškolit toho
člověka, který tam bude sedět atd. Museli bychom si synchronizovat
hodiny, aby tam stále někdo byl...

Potom nastupuje požadovaná exkluzivita, různé časy dodávání a odvozu
zásilek a spousta problémů, kterou bez stálého aparátu lidí, kteří budou
8/5 sedět na místě, nedáme.

Tudíž myšlenka mít výdej zásilkovny nebo nějaký jiný parcel shop je sice
ohromně zajímavá, ale bez toho, že bychom to přímo dotovali, naprosto
neprůchodná. Kdyby aspoň příjem zásilek při rozvozu byl bezobslužný...

Standa

P.S.: Stále si lámu hlavu nad tím, proč ty výdejny nemá ve Vožici
benzínka. Pracovní doba do 20:00 je naprosto ideální a místo zaprášených
regálů s oleji by tam mohl být regál s balíčky. Budu se muset zeptat.
Možná je problém v tom, že na jedné flašce oleje vydělá provozovna víc
než na 10 balíčcích ...