Re: OT Re: Aliexpress - zásilkovna

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Srpen 25 10:14:01 CEST 2022

Já jsem dnes byl v zásilkovně poslat balíček - ptal jsem se holky co to tam
má. Známe se trochu, tak jsem se rovnou ptal kolik z toho má.
Prý je to různé , teď o prázdninách jen 30-50 balíčků denně, ale před
Vánoci i  300 denně což je max. kapacita co má nasmlouvanou.
Provize z balíčku je 4-8 kč.
Prý tam stejně je a když nemá zákazníky ( sportovní zboží ) tak je to
slušný přivýdělek.
Navíc má velké nevyužité prostory, tak se to prý přímo nabízelo.
Já tam chodím rád i podávat, protože přijdu položím balík na stůl nadiktuju
kód a odcházím.
A ještě to je všechno s úsměvem...

Bez
virů. www.avast.com