Mechanika: Jak hezky ohnout...

mcmlxxx mcmlxxx na hantec.cz
Středa Srpen 24 19:36:41 CEST 2022

teda nerad Vám do toho vstupuju, ale umíte si představit co ty trčící šrouby a motýlci udělají Vám na měkkých tkáních kdyz dojde k pádu nebo nehodě?
A co teprve ty "parohy" pod košíkem udělají tomu do čeho narazíte? Košík praskne jako malina a je z toho býk :(
Zvažte nějakou další verzi - bezpečnější , s tupým ohybem a matice s kloboučkem....
Nepíšu to ve zlém....

⁣Odesláno z TypeApp ​