Mechanika: Jak hezky ohnout...

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 24 19:07:30 CEST 2022

No ta byla v první verzi a na fotce je verze druhá, o které se píše na
konci mailu, na který odpovídáte, spolu s důvody proč se 1 neosvědčila.

A ano, to ohýbání nebylo zrovna snadné, vlastně mě použitelnost výsledku
překvapila:-)
(ale nejsem si 100% jist, zda bych poznal, kdyby mi v Horbachu místo
nerezu prodali něco jiného, co jen nevypadá jako obyčejné železo)

PH