jakou WAPku

Lubor Otta butan na centrum.cz
Středa Srpen 24 06:15:54 CEST 2022

Malou wapku z Lídlu mám také, wapka dobrá ale po pár použitích odešla
rotační tryska, zadřela se.
Předtím jsem měl malý (bez koleček) karcher, a ten po několika letech
řídkého používání odešel. Ukázalo se že válce vysokotlakého čerpadla
jsou z plastu a tam se vytvořila trhlina.
S ohledem na toto tlaková namáhání si teď dávám pozor, a po ukončení
práce vždy tlak z hubice odfouknu.
Lubor