jakou WAPku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 23 23:24:56 CEST 2022

Mám wapku z Lidlu. Model Parkside PHD 150 E4.
U nás už se myslím neprodává, v německém Lidlu snad ano.
Má mimo jiné navíjecí buben, což znamená otočně těsnit velké tlaky.

Mám už ji dost dlouho a má naběhaného dost. Běží jako zamlada.
Vím o dalších 2 lidech s wapkou z Lidlu, ale jiné modely (ty novější).
A všichni jsou spokojeni.

Kdybych kupoval nějakou další, tak se opět porozhlídnu v Lidlu v akci.

PL