Re: OT Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 16:53:35 CEST 2022

Nevím jestli je to tak i na ali, ale třeba na ebay mám zaregistrováno
víc doručovacích adres. Tak přeci není problém zaregistrovat adresu
oblíbené zásilkovny. No a lidi z vesnice ať si to dál nechávají posílat
na poštu.

Shrnutí: Pošta se mi možná pokusí doručit balík, když nejsem doma a pak
má narváno, případně mě o zásilce ani neinformuje. Má blbou otvírací
dobu a je dál. Zásilkoven mám blíž tak min. 10, vydání hned i bez
vyvolávacího systému. Nejmíň 3 z nich mají lepší otvírací dobu.

Poznámka: V rámci minimalizace šíření osobních údajů adresu zásilkovny
zpravidla píšu všude, kde nějaké eshopy adresu vyžadují.

PH