Mechanika: Jak hezky ohnout...

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Srpen 22 15:39:18 CEST 2022

Tohle je zřejmě nějaký čínský standard, který ve firmě Aprillia
nedodrželi. Začali už tím, že tyč ani není kruhová, ale má tvar
šestihranu s přední stěnou válcovou.

Háček tam je, dá se na něj pověsit taška, primárně určen k zaháknutí k
podvozku při složení, v návodu píšou, že se tam nic věšet nesmí:-)
Když jsem tam pověsil tašku, tak si skrz její dno, při přejezdu přes
retardér, udělal cestu grapefruit (váha z Lidlu ve slevě naštěstí
neprošla). Závěr je, že potřebuji podepřený košík, asi jako nosič na
kole a s umístěním co nejníž. Ta věc by měla být dost pevná, aby se
nezničila při jízdě po dlažbě, kořenech, občas ňákém retardéru, ... při
obsazení třeba 2 ks 1,5 litru PETek, nebo baterkou Pb 12V/24 Ah.

Ale když jsem dal hledat košík na koloběžku, našel jsem několik malých
"kapes" na koloběžku a hromadu košíků a nosičů na kolo. Takže jsem
vymyslel vlastní konstrukci určenou k podložení plastového košíku z
Domáchích potřeb, stejného jako mám na kole.

PH