RE: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 19 14:52:41 CEST 2022

Já jsem z toho trackingu pochopil, že to (snad omylem) předali polskému přepravci. Ten mi napsal, že do CZ nedoručuje a že se na tracking u tohoto druhu zásilek nemám spoléhat. Je fakt, že to byl způsob přepravy, u které tracking ani neměl být.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Friday, August 19, 2022 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Také věřím že Č.p. v tom nemá prsty.  Na Ali je v poslední době hodně podvodníků a Ali jim hraje do karet,  takže disputy nefungují. Já jsem vloni js jedním neuspěl,  fígl s jiným trackingem. Až na řadu někoho tady jsem reklamoval platbu u banky a uspěl. Ali peníze vrátil.   Toho prodejce následně zablokovali, on se mi pak ještě ozval,  abych uvedl, že je vše omyl, a že mi zaplatí,  když to všechno vezmu zpět.

Od té doby jsem asi propadnul nějakým sítem a Ali na moje podněty reaguje velmi rychle. V únoru jsem objednával nějaké LEDky,  přišly fake,  nesvítítilo to vůbec.  Dal jsem špatné hodnocení,  šlo o 5 dollarů,  tak jsem nic nedisputoval. Do hodnocení jsem napsal,  že si všichni stěžují na fake LED a proč tam ještě prodejce s 85 procenty hodnocení je.  Za dva dny přišla částka na účet a prodejce již neexistoval...