Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 19 14:47:21 CEST 2022

Také věřím že Č.p. v tom nemá prsty.  Na Ali je v poslední době hodně
podvodníků a Ali jim hraje do karet,  takže disputy nefungují. Já jsem
vloni js jedním neuspěl,  fígl s jiným trackingem. Až na řadu někoho tady
jsem reklamoval platbu u banky a uspěl. Ali peníze vrátil.   Toho prodejce
následně zablokovali, on se mi pak ještě ozval,  abych uvedl, že je vše
omyl, a že mi zaplatí,  když to všechno vezmu zpět.
Od té doby jsem asi propadnul nějakým sítem a Ali na moje podněty reaguje
velmi rychle. V únoru jsem objednával nějaké LEDky,  přišly fake,
nesvítítilo to vůbec.  Dal jsem špatné hodnocení,  šlo o 5 dollarů,  tak
jsem nic nedisputoval. Do hodnocení jsem napsal,  že si všichni stěžují na
fake LED a proč tam ještě prodejce s 85 procenty hodnocení je.  Za dva dny
přišla částka na účet a prodejce již neexistoval...