RE: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Ondra ebastlir na seznam.cz
Pátek Srpen 19 14:32:40 CEST 2022

I já mám za poslední cca 3 měsíce víc zásilek ztracených než dodaných.

Ta hranice pro sloužení je nově něco nad 10 USD, píší to tam, kolik ještě musím nakoupit, aby se to sloučilo.  Bohužel ne každý Číňan tuto kombinaci nabízí. Sice občas slouží i zásilku, kde to nabízeno nebylo, ale není to pravidlem.

Jen pozor na Aliexpress Saver Shipping, ten právě před cca těma 3 měsíci začal být posílán s tím sledováním CZ… a tudíž se ztrácí taky.

Na druhou stranu to LFxxx  se může postavit proti vám a to v případě, že balík prostě nedostanete, ale číňan má důkaz o jeho doručení.

Vlastní zkušenost.

Podle sledování mi měla být včera doručena zásilka a nebyla. Čekal jsem na následující den, zda nedorazí a nedorazila. Volal jsem na poštu, že komu jí dali. Celá rodina byla doma a nikdo nezvonil. Dohonili naší doručovatelku a ta řekla, že si pamatuje  velká dřevěná vrata s velkou schránkou a tam to házela.

Chtěl jsem tedy reklamovat, odpověď jednoduchá. Reklamaci musí podat číňan, ten je náš partner, ten si službu objednal. Ten mě poslal do háje, že má tracking o doručení.   Po týdnu přišla paní z ulice vedle, že to měla ve schránce a že jí vybírá občas.

A teď si vyberte jak a kde nakoupit.

o.