Re: Aliexpress - doručování - dotaz na Admina (RV)

Martin Blaha conf.hw na elektronek.cz
Pátek Srpen 19 14:13:38 CEST 2022

Já hlavně vždycky volím typ dopravy Aliexpress Standart Shipping nebo
Aliepress Saver Shipping a ty mají LFxxxxx trackovatelné číslo
a bývají doručené celkem rychle. Hlavně je nezdržuje celní pošta což je
ta černá díra