OT historicke paralely (8051)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 18 23:01:54 CEST 2022

Je to klidně možné, že nakonec ani žádné chipy s křemíkem z Tesly nebyly.
Ale to zas tak moc nevadilo. Podstatné bylo to přesvědčení, že se bude
dělat.
Takže byl tento procesor zařazen mezi perspektivní součástky, které bylo
možné použít do nových konstrukcí.  A snadněji se dalo dostat k literatuře
a k nějakým vývojovým prostředkům (dovezeným zvenku přes organizaci
"Služba výzkumu" nebo tak nějak).

Každá doba má svoje. Tehdy se stavělo z toho, co bylo náčelníky uznáno
za perspektivní. Dneska se staví z toho, co se náhodou povede sehnat.

PL