Re: Výstupní proudy u PCF8574

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 18 18:02:35 CEST 2022

Klucove slovo je quasi-bidirectional, to je z terminologie 8051. Aj schema
Each P-Port Input/Output je rovnaka ako IO 8051.

Toto je v skutocnosti open-drain vystup so slabym pullupom (mate ho
specifikovany ako IOH, 30-300uA, nom. 100uA podla schemy), ktory v okamihu
zapisu jednicky vygeneruje silnejsi prudovy pulz na nabitie pripadnej
zatazovej kapacity, IOHR=typ -1mA. (mohli zjednotit znamienko)

wek