Re: ponorné čerpadlo

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 18 11:11:04 CEST 2022

Jestli se ptáte na to benzínové, tak tady ho zrovna někdo prodává. Není do nádrže ale motor čerpadla je zaplaven a chlazen benzínem. Bosch to dodával do prvních aut se vstřikováním benzínu, je docela vysokotlaké.

https://www.sbazar.cz/adam09.a1/detail/113456688-bosch-pridavnebenzinove-cerpadlo-5-bar-12v
Lubor