Re: ponorné čerpadlo

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Středa Srpen 17 18:31:46 CEST 2022

Já jsem měl rozebrané staré čerpadlo do vrtu Nautila Sigmona z Olomouce
a opravdu se podle návodu plnilo destilovanou vodou. A ta ucpávka nebyla
kvůli vyrovnání tlaku ani moc těsná.
Fascinoval mě na tom princip toho vřetene - na to jak to bylo malé to
dávalo hodně vody a pod velkým tlakem. Jen se to nesmělo ucpat, pak
praskla spojovací hřídelka. Proto jsme to vlastně tehdy rozebírali.

Mrazík