Re: ponorné čerpadlo

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Srpen 17 16:35:49 CEST 2022

Asi by EU konečně měla zakázat rozebírání spotřebičů, aby pak obyvatelé
nebyli emočně zatěžování věděním, co je uvnitř.

Ten komutátorový motor ve vodě mi přijde docela drsný. Na čistou pitnou
vodu budiž. Ale pokud to někdo použije třeba do nějaké fontánky v
jezírku, tak pak nějaké řasy a jiné chuťovky přímo do motoru, to bude
bezva. Píšou tam "i na pitnou vodu", nikoli "jen na pitnou vodu".

A to pomíjím fakt, že pokud je motor skutečně komplet ve vodě, tak kotva
motoru musí mít slušný odpor a tedy ztráty z toho, jak musí točit tou
vodou v pouzdře motoru.

Nějak se s tím nemůžu porovnat a říkám si, jestli to není nějak jinak.
Že třeba je suchoběžné, a až nějakou poruchou těsnění výstupní hřídele
se dostal i motor do vody.

PL