RE: [OT] Mikrovlnky - bylo Záhada UHF tranzistoru

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Středa Srpen 17 16:25:39 CEST 2022

Jak je to v mariáši? Re, boty, tuti,...
Já se na ní ani nešel podívat a podlehl... Už jsem ji objednal a snad
dorazí. (Letitý Japonec podlehl stáří a náhrada typu vše v jednom neumí nic,
ani mikrovlný ohřev. Je to parodie na mikrovlnku, "svítí" z boku a cokoliv
ohřát je docela horor)

Radek (benedikt2hw.cz)