Re: [OT] Mikrovlnky - bylo Záhada UHF tranzistoru

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Srpen 17 16:19:36 CEST 2022

No já mám starší předchůdkyni, bez páry, s programem do 3 kroků, přičemž
její cca stejnou předchůdkyni jsem koupil jako nejlevnější mikrovlnku od
1 kW s grilem. A je to ohromný kvalitativní skok, už bych si nikdy
nekoupil takovou ke který není pánvička a u jiného výrobce bych si dal
pozor, zda umí mikrovlnit i grilovat zároveň, aniž by se to v dlouhých
intervalech střídalo.

PH