Re: OT Elektrokoloběžky

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Srpen 15 22:13:26 CEST 2022

Teď je otázka, zda se vyplatí rekuperace nebo volnoběh, aby to dojelo dal
(pokud se rekuperací vylozene nebrzdi)... treba novější automatické
převodovky u aut z kopce vyřadí na neutral. Dá se takto "bez motoru" jet i
několik kilometrů (pokud člověk zná trasu, správně odhadne počáteční
rychlost a "vyřadí" sundanim nohy z plynu na správném místě). Blbý je, že
když člověk pribrzdi (protože dojíždí auto před nim...) tak se tam sama
hodí rychlost a už se blbě navodí ten stav "vyhodit to" plynovým pedálem
zpet na neutral (stejně ten predemnou brzdí takže už pak cela akce nemá
smysl). To pak trochu naštve :-).