Re: USB nabíječky

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Srpen 15 22:08:08 CEST 2022

To co napisal wek je presne, a nie je proti nicomu. Ak je device pripojeny
USB-C<>USB-C, tak sa na dohodnutie pouzije USP-PD a podla toho sa dalej
postupuje. Ak je zariadenie pripojene USB-A<>USB-x, tak sa postupuje podla
USB Battery charging pripadne Qualcomm QC alebo ineho z x dalsich
protokolov. Podla toho co telefon a nabijacka zvladaju.
Dobry prehlad protokolov je napr. tu:
https://lygte-info.dk/info/USBinfo%20UK.html

Pre info o Qualcomm Quick charge
https://www.onsemi.com/pdf/datasheet/ncp4371-d.pdf strana 9. Napetovymi
urovnami na D+/D- sa da riadit napetie poskytovane nabijackou.

Slavo T.