Re: OT Elektrokoloběžky

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Srpen 15 13:30:57 CEST 2022

Ten odpor je stejný ať když je zapnutá, ale nezapnu motor, nebo je zcela vypnutá. Dělá to sám BLDC motor. Asi je to normální, z literatury mám info že u elktoromobilů 4 kolek, se ta náprava s možností odpojení pohonu  osazuje asynchronními motory, právě kvůli ztrátám. I za cenu toho že jsou větší a těžší. Na "hlavní" nápravě je PMSM motor.
Já tedy nemám xiaomi, ale ty motory budou podobné, moje má 350W a 15 pólpárů na motoru.
Nášlap je 15cm nad zemí.
Lubor