Re: OT Elektrokoloběžky

David Obdržálek David.Obdrzalek na mff.cuni.cz
Neděle Srpen 7 19:20:47 CEST 2022

O ukazování nohou jsem v životě neslyšel ani neviděl. Jako řidič bych to bral spíš
jako zbytečnou frajeřinku nebo ztrátu balancu, oboje v kategorii bacha přede mnou je
sobě a tím potažmo i mě nebezpečné individuum(*). Tedy pokud bych si toho vůbec
všimnul, protože nesleduju nějaký máchání nohou dole při zemi, ale spíš co mi
celkově před autem ta vratká hračka udělá. Takže vlastně třeba všichni kopaj, jen já
to nevidím a i v tom případě je to dost k ničemu.

Zato často vídám, že nohou děkujou předjiždějící motorkáři, když jim uhnu. Třeba to
od nich odkoukali :-)))

(*) No to ale koloběžkáři jsou i bez tý nohy ve vzduchu ;-) - ani si nepamatuju, kdy
(jestli vůbec) jsem nějakého viděl s přilbou a chráničema, zato vlát je v centru
Prahy na dlažbě a kolejích vídám denně.

D.O.