RE: OT Elektrokoloběžky

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Srpen 14 14:52:06 CEST 2022

Nedokážu v tomto případě posoudit nebezpečnost PAHů, ale dTest jsme přestali platit kvůli podobným věcem. Pokud je u praček, myček a sušiček na prvním místě spotřeba a až na druhým nebo kolikátým místě výsledek činnosti (suchost prádla, kvalita umytí nádobí, kvalita vyprání,...), tak takový test pro mě nemá žádný význam. Ve finále to pak může vyhrát třeba myčka, kterou vůbec nezapojím do elektriky, bude mít suverénně nejnižší spotřebu elektriky i vody. Nehledě na to, že mnoho těch testů je v podstatě miniaturních a ani trochu nepokrývají trh. Mobily, tablety a podobně nemělo smysl vůbec číst, 20 modelů ze stovky nabízených a srovnaných dle uvedených parametrů výrobce je naprosto k ničemu. Jediné, co tam opravdu mělo vypovídající hodnotu, tak byly testy jídla a drogerie. Ale takových testů tam bylo málo, aby mělo význam platit předplatné.

PS: Pokud jsou ty PAHy opravdu velký problém, určitě by šlo ty řídítka vyměnit.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Sunday, August 14, 2022 2:39 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Elektrokoloběžky

mrknul jsem do toho dtestu a ten typ co byl skoro super a mel jen problem s chemii v riditkach je "SXT Buddy V2 Ekfv" .
jen pro inspiraci.
tomik.
//
Koloběžka SXT Buddy V2 Ekfv mohla poměrně komfortně získat dobré hodnocení – dobře se řídí, má slušný dojezd, je poměrně odolná i bezpečná. V rukojetích řídítek však byly nalezeny karcinogenní polycyklické aromatické uhlovodíky (PAHy). Hodnotitelé jsou v těchto situacích nekompromisní, STX Buddy proto přiřkli nedostatečnou známku.
Stejný neduh sužoval také špatně brzdící koloběžku Moovi.
//

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín