Re: OT Elektrokoloběžky

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Srpen 14 14:38:47 CEST 2022

mrknul jsem do toho dtestu a ten typ co byl skoro super a mel jen
problem s chemii v riditkach je "SXT Buddy V2 Ekfv" .
jen pro inspiraci.
tomik.
//
Koloběžka SXT Buddy V2 Ekfv mohla poměrně komfortně získat dobré
hodnocení – dobře se řídí, má slušný dojezd, je poměrně odolná
i bezpečná. V rukojetích řídítek však byly nalezeny karcinogenní
polycyklické aromatické uhlovodíky (PAHy). Hodnotitelé jsou v těchto
situacích nekompromisní, STX Buddy proto přiřkli nedostatečnou známku.
Stejný neduh sužoval také špatně brzdící koloběžku Moovi.
//

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín