UPS pro NVR hikvision NVR DS-7608NI-K2 (kamerovy system), moznost korektniho vypnuti ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pátek Srpen 12 16:24:53 CEST 2022

Disk do mrazaku, zmrazit a pak mate minimalne vetsinou jeden pokus na
okopirovani dat.
Neni to vzdycky, ale ta uspesnost je tak 3 z 5ti.....
Jinak ono vetsina pristroju se rozbije vypnutim/zapnutim....
Jo v NVR menim disky celkem pravidelne.. vetsinou 4 roky nejvic jsem mel
asi 6 let. Ted jsem
koupil s 5ti letou zarukou WD tak uvidime jestli ji prezije :-)

Jinak v tom NVR fakt ty disky trpi vzdyt defacto jedou furt a zapisujou
do vsech oblasti stale dokola....

Zdenek Aster