CHEM: obtisk cykoplaste na pvc linu(podlahove krytine) ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 12 16:01:29 CEST 2022

Já pro změnu když dávám cokoli s černou gumou na plast nebo dřevo, tak
zásadně
mezi ně vkládám mezivrstvu. Nejoblíbenější materiál mám bíly papundekl z
kartonů
od dvanáctek mlíka.
Ale Vaše i moje informace je teď samozřejmě tazateli málo platná.

Zkusil bych na nějakém miniaturním kousku třeba jehlou nebo špičkou nože
odškrábnout
ten černý povrch. Abyste zjistil, jestli je to jen něco na povrchu, nebo
(a to bohužel asi spíš)
něco, co prodifundovalo do hlubší struktury. Pokud to bude do hloubky,
tak asi špaténka.

Určitě bych zkusil benzín a toluen. Napřed raději kapku někam do rohu,
aby se ověřila
tolerance lina k této chamikálii.
A možná i něco netradičního, třeba chlór (Savo).

PL