CHEM: obtisk cykoplaste na pvc linu(podlahove krytine) ?

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 12 15:12:48 CEST 2022

Máte nějaké agresivní pneumatiky. Já doma nechávám kolo běžně na chodbě na
linu a nic takového se neděje...

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of ajtservis
Sent: Friday, August 12, 2022 2:17 PM
To: hw konfera
Subject: OT: CHEM: obtisk cykoplaste na pvc linu(podlahove krytine) ?

hezky den.
v ramci pripravy na dovolenou, mi bylo povoleno zaparkovat 3 kola v
prostoru kuchyne na pvc linoleu. nejake lino za 300kc/m2 pred 8 lety,
takze asi bezne a po dovolene v nevetranem baraku pekne umele smrdi.
kola tam staly cca 3-4 dny. vsiml jsem si az pozdeji, ze na podlaze
zustaly otisky vzorku pneumatik. i bych tvrdil, ze se objevily az
pozdeji, co uz tam kola davno nebyly. jenze oni nejdou sundat. pri
vytirani, kdy se to melo umyt nic a tak jsem dneska zkusil drsneji
houbickou na nadobi, pak IPA, odmastovak na brzdy a porad nic. jednou se
mi povedlo pokapat stejne lino hydroxidem pri cisteni odpadu a az po
nejake dobe asi doslo k rozpusteni nejake vrchni barvy a udelali se
barevne flicky. ty sli nakonec odstranit/prekartacovat az nasilm
dremlem, protoze byla ponicena jen vrchni vrstva. taky to ale stejne
nefunguje. co tam probehlo za reakci, ze se to takto navzajem
"spratelilo" a jak na to ?
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.