Re: Arduino Nano - napájení přes 3V3 pin

jurp jurp na volny.cz
Pátek Srpen 12 12:01:28 CEST 2022

Ale kouknu-li do schematka originalniho Nana, tak procesor je na +5V, napajeny
z Vin pres stabilik, nebo pres schotky z USB. A pin 3V3 je tak nejak fiktivni.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.