Re: OT Elektrokoloběžky

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:45:25 CEST 2022

U nás to kontrolují také. Tady snad 25 ?
Včera jsem byl v Bauhausu a potkal kluka s dost dobře vypadající
kolobrndou.
Lion 6000 W a rychlost až 90 km/hod.
Vypadala fakt dost dobře a je do 150 kg a má tam magnet kde prý omezí tu
rychlost.
Už si na tom i natloukl a pár zlomených žeber.
Tahle vyjde na 50 a on uvažuje o ještě lepší za 150.
No a já raději Medvídkem.
Hezký den všem,
Jindra Polívka