Re: OT Elektrokoloběžky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Srpen 5 13:46:26 CEST 2022

Naše potřebuje zadní obutí cca každé dva roky. To je dost, ale je to
vlastně podobné, jako kolo.

K dotahování a mazání dochází jen při přezouvání. Jinak ne. Jo a
vlastně, také když jí (koloběžce) někdo koupí nějakej jinej háček nebo
kapsičku.

Co se týká těch háčků/nosičů a ostatní bižuterie, tak je pro mne vždy
překvapení, že "ono to pasuje". Čili někdo koupí v číně "něco" a řekne
"mělo by se to přidělat" a já jen vezmu vhodný šroubovák a odšroubuju
nějakou záslepku, nebo stávající "něco" a to nové tam přišroubuji
šroubama co jsou u toho v sáčku. To mi vždy udělá radost, že s tím není
žádná práce, žádné koumání.