Re: puška na drony

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Středa Srpen 10 09:44:12 CEST 2022

BTW.
Rusicky robia nie len ukrajinci, ale robia a pouzivaju sa  rozne po svete
uz roky... ( novinari casto objavuju teplu vodu )
Skuste pohladat info o odtieneni dronov pri vyznamnejsich statnych
navstevach v miestach, kde sa pohybuju a o firmach, ktore to zabezpecovali.
Je to drzane pochopitelne dost v tajnosti, ale nejake utrzkove info sa daju
dohladat.

Priklady komercnych rusiciek na predstavy o frekvenciach, vykonoch,
moznostiach, ... :
https://downloads.aaronia.com/datasheets/solutions/jammers/Aaronia_CMS_Mini_UAV_Jammer.pdf
https://downloads.aaronia.com/datasheets/solutions/jammers/Aaronia_CMS_Sector_Jammers.pdf

a desiatky dalsich firiem/stovky zariadeni

BTW:
Aj ked je pouzity system s rozprestretym spektrom, tak nie je vzdy nutne
zarusit cele spektrum.
Existuje system na "sparovanie" vysielaca a prijimaca a niektore systemy
maju protokol na "rozparovanie" vysielaca a prijimaca.
Ten nebyva na vsetkych kanaloch rozprestreneho spaktra, ale na jednej
konkretnej frekvencii.
Znovu sparovanie vo vzduchu obycajne nebyva mozne...

Niekedy je rozum lepsi ako hruba sila...
Tak, ako pisal pan Kuba -> ak viete co chcete a kde ma protivnik slabsie
miesta, tak to ide aj mensou silou, ale presnejsim zacielenim...
;-)))

Dodo

st 10. 8. 2022 o 8:51 Dodo Racek <dodoracek na gmail.com> napísal(a):