Re: Kicad - "cestička" do nepájivé masky

Úterý Srpen 9 10:44:15 CEST 2022

Nevím jak v Kicadu, ale ve Formice si přepnu vrstvu masky jako
viditelnou a pak v ní kreslím čáry a vyplňuju plochy podle libosti.
Pocínování drátu - chce to vybavení, mističku s roztaveným cínem. Já
teda používám poněkud větší proudy, pro 160A k tišťákům se 70 um mědí
pájím měděné pásky 4x20 mm. Ze začátku jsem to ohříval horkovzdušnou
pistolí a často to končilo opálenýma hranama desky. Teď na to mám pájecí
přípravek, Al hranolek s třemi topnými tělísky z ERS50. Po namazání
pastou to sešroubuju a přetavím. Takhle pak vypadá výsledek.
https://vaelektronik.cz/fotky/EPD160R2.jpg

Anděl