Re: Kicad - "cestička" do nepájivé masky

Úterý Srpen 9 07:57:26 CEST 2022

Normalne tam ve vrstve masky nakreslit caru prislusne tloustky.
Ve 3D nahledu pak zkontrolovat.
Zrovna to taky pouzivam a zajimalo by me, jak elegantne pocinovat 4mm2
medeny drat. Ocistim, nanesu tavidlo, cast pocinuju, dalsi zbytek
zoxiduje a je po ptakach. ono staci drat polozit do pasty a pretavit ale
neni to moc hezke. Chemikalie na pokoveni nemam.