Re: OT Elektrokoloběžky

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Sobota Srpen 6 12:15:22 CEST 2022

Dobrý den,

Když to srovnám s mojí Xiaomi Scooter 3:
Baterka přibližně stejná kapacita, při mých 95Kg na tom ujedu 22km, ale
trochu jsem poladil fw. Vzhledem k tomu, že to používám jako dopravní
prostředek, nepotřebuju na tom závodit. Většinou na tom jezdím 4,5km do
hospody, a zpátky. Proud při jízdě jsem nechal, ale snížil jsem proud
při brždění, takže většina brždění je na zadní kotoučovce. Snížil jsem i
akceleraci, nepotřebuju zrychlení za 3s na 100. Vypnul jsem rekuperaci,
protože zisk z ní je menší, než potom akcelerace na původní rychlost.
Zvednul jsem rychlost z 25km/h na 33km/h. Těch 25 je docela málo, a 33
je tak akorát. Gumy je potřeba foukat na 5-6atm, aby to mělo menší
odpor, a prý dochází i méně k defektům.
Odpružení nemá, a je to docela dost velký minus. Stačí jet jenom po
hrubém asfaltu (takový úsek tady jedem mám), a musím tam jet tak 15km/h,
jinak bych si vyrazil zuby o sebe :-(

Předpokládám, že ta Aprilia bude jezdit asi stejně.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora