Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 5 18:01:36 CEST 2022

Vycházel jsem z toho, že moje typická jízda má 4 km a baterce můžu
kdyžtak dobastlit rozšíření.

Naopak upgrade neodpružené na odpruženou je dost nereálný a odpruženého
jsem nic jiného v kategorii "ještě ne motorka" nenašel. Přičemž
neodpružená by byla pro mě nepoužitelná.

Uvidím v úterý, až ji dodají...
V nejhorším aspoň doufám, že na ní půjde dojet do jejich obchodu a vrátit:-)

PH