Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 5 17:44:27 CEST 2022

Píšou u ní až 25km dojezd. Reálně a s cyklem 20-80 procent nabíjení to tedy
bude tak 15km možná méně.  Vycházím z praktického testu u Esr1, kde to bylo
12km na plné nabití, městský provoz. To je pro mne byť bydlím v  malém
25000 obyv. městě málo. Přesněji řečeno odhadem každá 5 jízda je víc než 15
km. (město, chalupa a z5 s tím, že těžko dobiju kvůli času). Ale to je dost
individuální. Já pokud bych dopředu věděl, že najezdím za ten den víc než
15 km, skočím ráno na motorku...