Re: OT Elektrokoloběžky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Srpen 5 16:11:31 CEST 2022

Tak mám také elektroskútr a podobné zkušenosti.
Za 2 roky  jsem najezdil asi 50 km...
Ano, plus je v tom horku cestování po městě určitě mnohem lepší než v autě.
Nechá se to tlačit po chodníku ( stejně jako moto do 50cm3) přejít přechod,
podchod a nikdo si vás ani nevšimne.

Ale také jsem zažil, že se mi to vybilo 4 km od chalupy.  Prostě mi ta
elektrika nesedla.
Tak jsem si pořídil klasický skútr 50cm3.Piaggio..nemusím u toho přemýšlet,
plánovat atd...
Do města je to mnohem lepší než motorka a v podstatě na tom jezdím furt,
protože se dostanu všude za zlomek času než autem.
Pro mě je obrovská přidaná hodnota v tom, že z toho můžu sesednout, a se
zhasnutým motorem
 protlačit to legálně pár metrů např. úsekem se zákazem vjezdu nebo
po chodníku místo toho abych to 3 km objížděl.

E-scooter stojí v garáži, kdyby někdo měl zájem je na prodej.
Samozřejmě jsou už v háji baterie , 4x olovo 12V/30Ah, chtělo by to
předělat na Li-xxx a odlehčit to tím zásadně.
S tím olovem to má okolo 130kg
Jedná se o BENZHOU YY7QTD-25   celkový nájezd je cca 250km

pá 5. 8. 2022 v 12:04 odesílatel Zdeněk Aster <zdenek.aster na seznam.cz>