Re: OT Elektrokoloběžky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Srpen 5 13:24:03 CEST 2022

Minulý víkend jsem jel na Lime směrem k Hornbachu*, zpátky s trubkama v
ruce pěšky:-)
To je typická věc, co s vlastní udělat nemůžu. Ale zrovna u těch trubek
bych je k vlastní asi přivázal, měly jenom 2 metry:-)
Jasná výhoda vlastní je, že si ji můžu doma oměřit, případně dotisknout
nějaké "nákladní" díly.

Na druhou stranu, např. jsem uvažoval, že by bylo super si udělat
nějakej kapesní držák na skejt, abych do práce jel na koloběžce a zpátky
na skejtu (batoh s držákem v tomhle vedru nechci). Jenže přesně tohle s
vlastní dělat nejde...

*Tady je vtipnej rozdíl, že Bolt má o dost větší zónu pokrytí než
Lime/Uber, jenže Lime můžu zaparkovat v podstatě kdekoli, třeba na kraji
cesty, kde zóna končí, Bolt jen na vyhrazených místech a ty jsou v
okrajových částech dost řídké, třeba přes km od sebe.

PH