Podsvietene bananove svorky

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Pátek Srpen 5 12:34:18 CEST 2022

Zdravim
Mate nekoho kdo uspesne tiskne z PMMA a dokonce multimaterialove - to me
zajima. Vzdycky se mi to libilo, ale nikdy jsem se do toho nepustil.
J.V.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Friday, August 5, 2022 8:21 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Podsvietene bananove svorky

Když tak koukám na sousední téma o lepení hliníku, tak očekávám, že půjde i
dobře lepit plast na hliník.

Takže bych vyvrtal díru velikosti světelného kroužku  +1 mm, ohranil, vlepil
3D tištěný světlovod a polepil samolepkou, co vypadá jako na té fotce.

A když tak koukám, jak si kolegové hrajou s kombinovaným tiskem, asi bych
ten panel vytisk i se světlovody, popisky a jediná další úprava by byla
oříznout rozpláclý vnější okraj. Pro tisk bych vybral podložku tak
hrubou/hladkou, jak chci mít pohledovou stranu panelu.

3D tištěné světlovody sice nemají nějaké super optické parametry, ale když
bude kousek pod tím DPS s 603 LEDkama, tak to nevadí.

PH

ledky.